L'hora del Paradís / El invierno de Chaïd

Idioma: català, castellà

Coeditor: Asociación Náyade

Any ed.: 2013

El relat emocionat d'un record familiar apareix en ""L'hora del Paradís", que suggereix la idea que una porta que es tanca en la vida altra s'obri, excepte una que no queda mai al nostre abast. El viatge com a manera de trobar-se a una mateixa és el tema principal de "El invierno de Chaïd" on la protagonista, fugint d'una història d'amor amb final infeliç i perseguint una vocació, aterra a Copenhaguen i Reykjavík successivament. Aquests dos relats foren premiats al «VIII Premis Bancaixa- Universitat de València d'escriptura de creació. Narrativa breu».

Disponibilitat: Exhaurit, Contacte'ns

"L'hora del Paradís" és el relat emocionat d'un record familiar que el narrador conserva com una profunda revelació sentimental i ètica. La història sincera i lliurada, enquadra la idea que després de cada porta que es tanca en la vida s'obri una altra, excepte una que no queda mai al nostre abast. El viatge com a manera de trobar-se a una mateixa és el tema principal de "El invierno de Chaïd" on la protagonista, fugint d'una història d'amor amb final infeliç i perseguint una vocació, aterra a Copenhaguen i Reykjavík successivament. Allí troba a persones a través dels ulls de les quals descobreix noves realitats, es descobreix, a través d'uns altres, a si mateixa. Aquests dos relats foren premiats al «VIII Premis Bancaixa- Universitat de València d'escriptura de creació. Narrativa breu».