L'hora del Paradís / El invierno de Chaïd

Coeditor: Asociación Náyade

Any ed.: 2013

Disponibilitat: Exhaurit, Contacte'ns

"L'hora del Paradís" és el relat emocionat d'un record familiar que el narrador conserva com una profunda revelació sentimental i ètica. La història sincera i lliurada, enquadra la idea que després de cada porta que es tanca en la vida s'obri una altra, excepte una que no queda mai al nostre abast. El viatge com a manera de trobar-se a una mateixa és el tema principal de "El invierno de Chaïd" on la protagonista, fugint d'una història d'amor amb final infeliç i perseguint una vocació, aterra a Copenhaguen i Reykjavík successivament. Allí troba a persones a través dels ulls de les quals descobreix noves realitats, es descobreix, a través d'uns altres, a si mateixa. Aquests dos relats foren premiats al «VIII Premis Bancaixa- Universitat de València d'escriptura de creació. Narrativa breu».