L'evolució, de Darwin al genoma

Idioma: català

Coeditor: Càtedra de Divulgació de la Ciència, Edicions Bromera

Any ed.: 2009

Fa 150 anys, Charles Darwin va encetar una revolució científica, social i intel.lectual en publicar L'origen de les espècies. Mai una teoria científica no ha exercit una influència tan forta en àmbits tan diferents de l'activitat humana com la teoria de l'evolució. Però, lluny de ser una teoria coneguda, estudiada i apreciada, la situació actual en molts països és encara d'oberta oposició. Què fa tan perillosa la teoria evolutiva? Té encara vigència la proposta de Darwin? Com encaixen els darrers descobriments de la biologia en la teoria evolutiva? Necessitem una nova teoria per a explicar la biodiversitat i les adap¬ta¬cions? Aquestes qüestions, i altres de semblants, són les que es plantegen en aquest llibre, que pretén posar a l'abast de tothom els postulats de la teoria de l'evolució i les incògnites encara no resoltes per aquesta.

Franco Martínez, J. [Josep] & González Candelas, F. [Fernando] (2009). L'evolució, de Darwin al genoma. Universitat de València.

Franco Martínez, Josep y González Candelas, Fernando. L'evolució, de Darwin al genoma. Universitat de València, 2009.

FRANCO MARTÍNEZ, Josep y GONZÁLEZ CANDELAS, Fernando. L'evolució, de Darwin al genoma. Valencia: Universitat de València, 2009. ISBN 978-84-9824-415-1.

Franco Martínez, Josep y González Candelas, Fernando. L'evolució, de Darwin al genoma. Valencia: Universitat de València; 2009. 326 p.