L'avaluació pragmàtica en afàsia

Submatèries: general

Idioma: català

Any ed.: 2010

Aquest volum presenta una investigació sobre l'avaluació de categories lingüístiques pragmàtiques en parlants amb afàsia. Un dels tòpics més habituals sobre el tema és l'afirmació més o menys taxativa, que l'afàsia no comporta una alteració greu de la pragmàtica. Així, per tal de confirmar amb dades reals aquest tòpic, s'ha avaluat una gravació conversacional d'un parlant amb afàsia motora segons diversos protocols d'avaluació pragmàtica. En la gravació hi participen un parlant afàsic, la seua dona, una logopeda en pràctiques i la logopeda habitual. De la mateixa manera, l'estudi repassa alguns dels protocols d'avaluació pragmàtica oferint una breu descripció i els trets més destacables. Finalment, s'apliquen algunes de les proves presentades a les dades recollides.

Méndez Cabrera, J. [Jerónimo] & Moreno Campos, V. [Verónica] & Moreno Campos, V. [Verónica] (2010). L'avaluació pragmàtica en afàsia. Universitat de València.

Méndez Cabrera, Jerónimo y Moreno Campos, Verónica y Moreno Campos, Verónica. L'avaluació pragmàtica en afàsia. Universitat de València, 2010.

MÉNDEZ CABRERA, Jerónimo y MORENO CAMPOS, Verónica y MORENO CAMPOS, Verónica. L'avaluació pragmàtica en afàsia. Valencia: Universitat de València, 2010. ISBN 978-84-370-7749-9.

Méndez Cabrera, Jerónimo y Moreno Campos, Verónica y Moreno Campos, Verónica. L'avaluació pragmàtica en afàsia. Valencia: Universitat de València; 2010. 186 p.