Product Documents

L'assassinat entès com una de les belles arts

Thomas De Quincey

Traducció: Albert Mestres

Col·lecció: Breviaris, 14

ISBN: 978-84-370-6731-5

Matèria: filosofia

Idioma: català

Any ed.: 2008

De Quincey fou un dels primers a comprendre els problemes del llenguatge per a expressar la veritat. Fent servir un humor grotesc, aquest tractat subverteix la retòrica, utilitzant amb aquest propòsit un cas concret, la defensa estètica de l'assassinat i una crònica minuciosa d'alguns homicidis famosos a Londres al segle XIX.

ÍNDEX

Introducció

Primer article

I. Advertiment d’un pessimista virtuós

II. La conferència

Segon article

Sobre l’assassinat entès com una de les belles arts

Postscriptum

Narració dels assassinats de Williams i els M’Kea

Mestres, A. [Albert] & Quincey, T. d. [Thomas de] (2008). L'assassinat entès com una de les belles arts. Universitat de València.

Mestres, Albert y Quincey, Thomas de. L'assassinat entès com una de les belles arts. Universitat de València, 2008.

MESTRES, Albert y QUINCEY, Thomas de. L'assassinat entès com una de les belles arts. Valencia: Universitat de València, 2008. ISBN 978-84-370-6731-5.

Mestres, Albert y Quincey, Thomas de. L'assassinat entès com una de les belles arts. Valencia: Universitat de València; 2008. 176 p.