Product Documents

Submatèries: arts plàstiques

Idioma: català, castellà

Any ed.: 2019

Mitjançant una aproximació al fet artístic contemporani, els textos que s’inclouen en aquest volum incideixen en les possibles distàncies i paral·lelismes de la creativitat artística localitzable en els Estats espanyol i polonès. A través d’aquesta perspectiva, les anàlisis de Josep Maria Terricabras, Inés Ruiz Artola, Piotr Zagórski i Amparo Zacarés, intenten donar resposta a tres preguntes: on situar la creativitat de Polònia cent anys després de la seua independència com a Estat?, quina és la proximitat de les seues problemàtiques polítiques amb les d’Espanya? i com aproximar-se a les nocions de llibertat i identitat que condicionen els canvis democràtics europeus? En resum, quatre enfocaments a partir de problemàtiques transfrontereres on l’art encamina les reflexions.

Silvestre Vañó, R. [Ricard] (2019). L'art mou molt a pensar. Diàlegs de prop i lluny des de la llibertat, la identitat i la independència. Universitat de València.

Silvestre Vañó, Ricard. L'art mou molt a pensar. Diàlegs de prop i lluny des de la llibertat, la identitat i la independència. Universitat de València, 2019.

SILVESTRE VAÑÓ, Ricard. L'art mou molt a pensar. Diàlegs de prop i lluny des de la llibertat, la identitat i la independència. Valencia: Universitat de València, 2019. ISBN 978-84-9133-268-8.

Silvestre Vañó, Ricard. L'art mou molt a pensar. Diàlegs de prop i lluny des de la llibertat, la identitat i la independència. Valencia: Universitat de València; 2019. 100 p.