L'art de la guerra

Submatèries: arts plàstiques

Idioma: català, castellà, anglès

Any ed.: 2004

És una reflexió a partir de la tria d'una part dels fons de la col·lecció Martínez Guerricabeitia d'obres en què hi ha present, de manera directa o indirecta, el fet de la guerra. Aquesta selecció, l'han realitzada 21 professors i professores de la Universitat de València, procedents de disciplines diferents, que aporten perspectives i punts de vista amplis i diversos.

És una reflexió a partir de la tria d'una part dels fons de la col.lecció Martínez Guerricabeitia, d'obres on hi ha present, de forma directa o indirecta, el fet de la guerra. Aquesta selecció, l'han realitzada 21 professors i professores de la Universtiat de València, procedents de disciplines diferents, que aporten perspectives i punts de vista amplis i diversos.