Josep Sou. La mirada cómplice

Submatèries: arts plàstiques

Idioma: català, castellà

Any ed.: 2004

Aquest llibre presenta una mostra de l'exposició realitzada en la Universitat de València del 30 de març al 30 de maig del 2004, «Josep Sou. La mirada Cómplice». Els objectes de Sou -que formen part de la seua producció d'aquests últims vint anys- ajuden a comprendre el conjunt del seu treball i la vertebració de la seua obra més recent.

Aquest llibre presenta una mostra de l'exposició realitzada en la Universitat de València del 30 de març al 30 de maig del 2004, «Josep Sou. La mirada Cómplice». Els objectes de Sou -que formen part de la seua producció d'aquests últims vint anys- ajuden a comprendre el conjunt del seu treball i la vertebració de la seua obra més recent: la poètica de l'experimentació i de la recerca de nous llenguatges per a la comunicació artística.