Índex del llibre:

Introducción a la historia económica mundial, 2a ed.

Gaspar Feliu, Carles Sudrià

Col·lecció: Educació. Sèrie Materials, 102

ISBN: 978-84-370-9166-2

Matèria: economia

Coeditor: Universitat de Barcelona

Any ed.: 2013

El volum presenta una visió general de l'evolució econòmica del món contemporani i serveix de guia a professors i alumnes dels primers cursos dels graus d'Economia i d'Administració i direcció d'empreses. Aquesta segona edició revisada i actualitzada, es tanca amb un epíleg dedicat a la crisi que afecta des del 2007 a EE.UU. I Europa, i de rebot, el món sencer.

Altres formats:

eBook

Aquest estudi ha estat dissenyat amb la intenció de servir de guia al professorat i alumnat dels primers cursos dels graus d'Economia i d'Administració i direcció d'empreses. El volum presenta una visió general de l'evolució econòmica del món contemporani a l'abast de l'alumnat que encara no disposa de tots els instruments analítics propis de l'economista. El coneixement i la reflexió sobre l'evolució econòmica en èpoques passades l'introdueix en els temes i tipus de raonament lògic més característics de la ciència econòmica. D'altra banda, el coneixement de la transformació al llarg del temps les estructures econòmiques és fonamental per a comprendre l'economia actual. Aquesta segona edició, revisada i actualitzada, es tanca amb un epíleg dedicat a la crisi que afecta des del 2007 a EE.UU. I Europa, i de rebot, el món sencer.