Introducción a la Fisicoquímica, 2a ed.

José Luis Moreno Frigols, Ramón García Doménech, Gerardo M. Antón Fos

Col·lecció: Educació. Laboratori de Materials

ISBN: 978-84-370-7966-0

Matèria: ciències

Submatèries: física, química

Any ed.: 2011

Amb l'objectiu de servir d'ajuda als alumnes que cursen Física Aplicada i Fisicoquímica a les facultats, naix aquest llibre. Els magnífics textos són desproporcionats per al que pot explicar-se en tres crèdits, que és l'extensió assignada a la Fisicoquímica dintre de l'assignatura esmentada. Al final de cada capítol s'inclouen problemes resolts incorporats al text com els "Exemples" i s'afegeix una col·lecció de problemes no resolts.

Altres formats:

eBook

Amb l'objectiu de servir d'ajuda als alumnes que cursen Física Aplicada i Fisicoquímica a les facultats, naix aquest llibre. Els magnífics textos són desproporcionats per al que pot explicar-se en tres crèdits, que és l'extensió assignada a la Fisicoquímica dins de l'assignatura esmentada. Com a conseqüència, l'alumne es troba amb llibres dels quals podrà aprofitar una part que, en el millor dels casos, tot just arriba al trenta per cent. A més, el tractar d'aprendre Fisicoquímica llegint un text únicament, sense fer problemes, és poc efectiu. Amb aquesta intenció, s'inclouen problemes resolts i s'afegeix una col·lecció de problemes no resolts al final de cada capítol.