Introducción a la contabilidad financiera

M. Dolores Montagud Mascarell, coord.

Col·lecció: Educació. Laboratori de Materials

ISBN: 978-84-370-8783-2

Matèria: economia

Any ed.: 2012

Aquest manual està dirigit als alumnes que s'inicien en el camp de la comptabilitat de qualsevol titulació i, especialment, dels graus relacionats amb l'empresa i els negocis. S'acompanya d'una sèrie de materials multimèdia interactius de subscripció gratuïta, que permetran tindre continguts actualitzats i controlar el propi aprenentatge a través d'activitats d'avaluació contínua

Aquest llibre es dirigeix als alumnes que s'inicien en el camp de la comptabilitat de qualsevol titulació i, especialment, dels graus relacionats amb l'empresa i el món dels negocis, com és el cas del Grau de Finances i Comptabilitat, el Grau d'Administració i Direcció d'Empreses i el Grau d'Economia. Pretén convertir-se en un manual flexible i útil en l'ensenyament en totes les modalitats formatives: classes teòriques, pràctiques, seminaris, tallers, treball en grup i treball autònom. Acompanyant aquest manual es proporcionen una sèrie de materials multimèdia interactius a través d'una plataforma docent basada en Moodle, materials que amb una subscripció gratuïta, permetran tindre continguts actualitzats i controlar el propi aprenentatge a través d'activitats d'avaluació contínua.