Índex del llibre:

Introducció a la història econòmica mundial (3a ed.)

Gaspar Feliu, Carles Sudrià

Col·lecció: Educació. Sèrie Materials, 87

ISBN: 978-84-370-8876-1

Matèria: economia

Idioma: català

Coeditor: Universitat de Barcelona

Any ed.: 2013

Aquesta tercera edició revisada i actualitzada de la "Introducció a la història econòmica mundial" preparada com a guia per a professors i alumnes dels primers cursos dels graus d'Economia i d'Administració i Direcció d'Empreses, presenta una visió general de l'evolució econòmica del món contemporani a l'abast d'alumnes que estan en la fase inicial de la seua formació.

Altres formats:

eBook

Aquesta tercera edició revisada i actualitzada de la "Introducció a la història econòmica mundial", ha estat preparada amb la intenció de servir de guia a professors i alumnes dels primers cursos dels graus d'Economia i d'Administració i Direcció d'Empreses. La pretensió del llibre és presentar una visió general de l'evolució econòmica del món contemporani a l'abast d'alumnes que estan en la fase inicial de la seua formació. El coneixement i la reflexió sobre l'evolució econòmica en èpoques passades introdueix l'estudiant en els temes i tipus de raonament lògic més característics de la ciència econòmica, tenint sempre en compte els factors institucionals que condicionen l'acció econòmica. D'altra banda, el coneixement de com s'han transformat al llarg del temps les estructures econòmiques és fonamental per a comprendre l'economia actual.