Introducció a l'Enginyeria Química

Antoni Aucejo Pérez, M. Dolors Benaiges, Àngel Berna, Margarita Sanchotello, Carles Solà

ISBN: 978-84-370-9162-4

Matèria: ciències

Submatèries: química

Idioma: català

Any ed.: 2013

Aquesta reedició del primer manual en català d'aquesta matèria, pretén facilitar un text bàsic, introductori al camp de l'Enginyeria Química, adreçat als alumnes del Grau d'Enginyeria Química així com tots aquells que necessiten uns coneixements bàsics d'aquesta matèria com ara els de Química, Ciències Ambientals, Ciència i Tecnologia dels Aliments, Biotecnologia, Nanotecnologia, etc.

Amb aquest llibre es pretén disposar d'un text bàsic, introductori al camp de l'Enginyeria Química, adreçat als alumnes del Grau d'Enginyeria Química així com tots aquells que necessiten uns coneixements bàsics d'aquesta matèria com ara els de Química, Ciències Ambientals, Ciència i Tecnologia dels Aliments, Biotecnologia, Nanotecnologia, etc. Es tracta d'una reedició del primer manual en català d'aquesta matèria.