Índex del llibre:

Introducció a l'enginyeria dels reactors químics

Agustín Escardino i Àngel Berna Prats

Col·lecció: Educació. Sèrie Materials, 67

ISBN: 978-84-370-5669-2

Matèria: ciències

Submatèries: química

Idioma: català

Any ed.: 2003

Una introducció a l'estudi dels reactors químics elaborada des de la doble vessant de l'anàlisi del comportament i del disseny, tant de l'aparell com de la seua operativa. Pensat i confegit per a estudiants i professors de la matèria, però adreçat també a qualsevol lector interessat en els reactors químics, el llibre supleix així l'absència de textos en català sobre aquest tema.

Introducció a l'enginyeria dels reactors químics' és una aproximació a l'estudi dels reactors, feta amb el rigor que caracteritza els textos cientificotècnics i amb la claredat expositiva pròpia d'un manual docent. No sols aborda l'anàlisi i disseny dels reactors, sinó també aspectes menys tractats en el corpus bibliogràfic, com ara la seguretat, els canvis d'escala i l'estudi dels reactors poc convencionals. Cada capítol es completa amb problemes resolts. Una obra indispensable tant per als estudiants d'Enginyeria Química, com d'altres disciplines que en algun moment s'aproximen al coneixement dels reactors.

Articles nous