Product Documents

Inscripcions romanes del País Valencià, V

(Valentia i el seu territori)

Josep Corell Vicent

Amb la col. de: Xavier Gómez Font

Col·lecció: Fonts Històriques Valencianes, 44

ISBN: 978-84-370-7659-1

Matèria: filologia, història

Submatèries: filologia clàssica

Idioma: català

Any ed.: 2009

E-book disponible en la teua plataforma digital habitual

Llibre en accés obert

Aquest volum és la segona edició, corregida i augmentada, de les "Inscripcions romanes de Valentia i el seu territori", que incloïa les actuals comarques de l'Horta i la Ribera situada al nord del riu Xúquer. Cronològicament abasta el període que va des de l'inici de la romanització fins a la dominació musulmana. Des del punt de vista dels materials, inclou totes les inscripcions romanes, diversos "instrumenta" i algunes inscripcions cristianes. El corpus es basa tant en la consulta d'una bibliografia pràcticament exhaustiva, incloent-hi manuscrits poc aprofitats, com en la revisió autòpica de tots els materials conservats. Les fotografies i els dibuixos, disposats junt a la transcripció i als comentaris, contribueixen a una millor comprensió de tot allò esposat. Així mateix, els mapes, gràfics i índexs faciliten la consulta del corpus d'inscripcions.

Citació

Corell Vicent, J. [Josep] & Gómez Font, X. [Xavier] (2009). Inscripcions romanes del País Valencià, V. (Valentia i el seu territori). Universitat de València.

Corell Vicent, Josep y Gómez Font, Xavier. Inscripcions romanes del País Valencià, V. (Valentia i el seu territori). Universitat de València, 2009.

CORELL VICENT, Josep y GóMEZ FONT, Xavier. Inscripcions romanes del País Valencià, V. (Valentia i el seu territori). Valencia: Universitat de València, 2009. ISBN 978-84-370-7659-1.

Corell Vicent, Josep y Gómez Font, Xavier. Inscripcions romanes del País Valencià, V. (Valentia i el seu territori). Valencia: Universitat de València; 2009. 336 p.

Copiar al portapapeles