Product Documents

Inscripcions romanes del País Valencià, I

Saguntum i el seu territori (2 vols.)

Josep Corell

Col·lecció: Fonts Històriques Valencianes, 12

ISBN: 978-84-370-5523-7

Matèria: filologia, història

Submatèries: filologia clàssica

Idioma: català

Any ed.: 2002

Un treball ingent i d'un valor indiscutible sobre un dels períodes menys coneguts de la història dels País Valencià, alhora que una font exhaustiva, crítica i ordenada sobre l'època romana. El volum, profusament il·lustrat amb fotografies i dibuixos, detalla al llarg de gairebé 1.000 pàgines totes les inscripcions romanes de la ciutat de Saguntum i el seu territori d'influència.

Citació

Corell Vicent, J. [Josep] & Gómez Font, X. [Xavier] (2002). Inscripcions romanes del País Valencià, I. Saguntum i el seu territori (2 vols.). Universitat de València.

Corell Vicent, Josep y Gómez Font, Xavier. Inscripcions romanes del País Valencià, I. Saguntum i el seu territori (2 vols.). Universitat de València, 2002.

CORELL VICENT, Josep y GóMEZ FONT, Xavier. Inscripcions romanes del País Valencià, I. Saguntum i el seu territori (2 vols.). Valencia: Universitat de València, 2002. ISBN 978-84-370-5523-7.

Corell Vicent, Josep y Gómez Font, Xavier. Inscripcions romanes del País Valencià, I. Saguntum i el seu territori (2 vols.). Valencia: Universitat de València; 2002. 808 p.

Copiar al portapapeles