Innovación en la empresa valenciana

Rutas de presente hacia un futuro competitivo

Amparo Cervera, coord.

ISBN: 978-84-370-9260-7

Matèria: economia

Any ed.: 2014

Enquadernació: cartoné

La innovació empresarial i la seua relació amb el territori de València i la seua àrea metropolitana és el tema d'aquest estudi. Coordinat per Amparo Cervera, directora de la Càtedra Ciutat de València, aquest llibre s'estructura en quatre blocs temàtics (recursos humans, internacionalització, tecnologies de la informació i la comunicació i temes clau en innovació valenciana).

Altres formats:

eBook

L'esforç col·lectiu desenvolupat per investigadors i investigadores de la Universitat de València es plasma en aquesta publicació, coordinada per la professora Amparo Cervera, directora de la Càtedra Ciutat de València. Accions formatives i investigadores, exposicions, seminaris i el desenvolupament d'investigacions aplicades són algunes de les línies d'activitat d'una càtedra que partint de l'esperit fundacional de la Universitat, s'inscriu en l'estratègia de relació de la institució amb el seu entorn, així com en la transferència de coneixement a la societat. A través de quatre blocs temàtics (recursos humans, internacionalització, tecnologies de la informació i la comunicació i temes clau en innovació valenciana) s'aborda la temàtica de la innovació empresarial i la seua relació amb el territori, concretament València i la seua àrea metropolitana.