Roberto Gallego Fernández, ed., J.L. Palés, J.F. Escanero, E. Sánchez-Barceló

Col·lecció: Educació. Sèrie Informes i Dossiers

ISBN: 978-84-370-7135-0

Matèria: medicina, psicologia i ciències de l'educació

Submatèries: pedagogia i didàctica

Any ed.: 2008

El procés de Bolonya i l'adaptació a l'Espai Europeu d'Educació Superior constitueixen una oportunitat per a dur a terme una reforma en profunditat de la formació de grau en les titulacions universitàries. Amb la finalitat de reflexionar sobre les repercussions que aquest procés podria tenir en l'ensenyament de Fisiologia en les universitats espanyoles, la Societat Espanyola de Ciències Fisiològiques i la Societat Espanyola d'Educació Mèdica van decidir establir un grup de treball conjunt. Aquestes discussions van donar lloc a una sèrie de conclusions que es van plasmar en aquest estudi. La publicació recull els continguts i objectius propis de l'ensenyament de la Fisiologia, se'n descriuen les estratègies curriculars principals, se'n fa referència especial a les estratègies curriculars d'integració i, finalment, se'n detallen les diverses metodologies docents.

Escanero Marcén, J. F. [Jesús Fernando] & Gallego Fernández, R. [Roberto] & Palés Argullós, J. L. [Jorge L.] (2008). Innovación educativa en la Universidad: la enseñanza de la Fisiología en el grado de Medicina. Universitat de València.

Escanero Marcén, Jesús Fernando y Gallego Fernández, Roberto y Palés Argullós, Jorge L. Innovación educativa en la Universidad: la enseñanza de la Fisiología en el grado de Medicina. Universitat de València, 2008.

ESCANERO MARCÉN, Jesús Fernando y GALLEGO FERNÁNDEZ, Roberto y PALÉS ARGULLÓS, Jorge L. Innovación educativa en la Universidad: la enseñanza de la Fisiología en el grado de Medicina. Valencia: Universitat de València, 2008. ISBN 978-84-370-7135-0.

Escanero Marcén, Jesús Fernando y Gallego Fernández, Roberto y Palés Argullós, Jorge L. Innovación educativa en la Universidad: la enseñanza de la Fisiología en el grado de Medicina. Valencia: Universitat de València; 2008. 160 p.