Innovación educativa en la Universidad: Historia

Col·lecció: Educació. Sèrie Informes i Dossiers

ISBN: 978-84-370-6814-5

Matèria: història

Submatèries: teoria de la història i historiografia

Any ed.: 2007

La Universitat de València ha optat decididament per experimentar, fer-se preguntes i veure les conseqüències en tots els sentits (infraestructures, estimació de necessitats, costos, etc.) d'aquesta transformació cap a una universitat més europea i competitiva. Basada en tres pilars fonamentals com són l'assessorament i suport, el finançament i l'avaluació, aquesta obra analitza la innovació educativa en els estudis d'Història i se centra en l'organització de l'ensenyament, els recursos materials, els recursos humans i el procés formatiu.

Catalá Sanz, J. A. [Jorge Antonio] & Cruselles Gómez, E. [Enrique] & Cruselles Gómez, J. M. [José M.ª] & Grau Almero, E. [Elena] & Tabanera García, N. [Nuria] (2007). Innovación educativa en la Universidad: Historia. Universitat de València.

Catalá Sanz, Jorge Antonio y Cruselles Gómez, Enrique y Cruselles Gómez, José M.ª y Grau Almero, Elena y Tabanera García, Nuria. Innovación educativa en la Universidad: Historia. Universitat de València, 2007.

CATALÁ SANZ, Jorge Antonio y CRUSELLES GÓMEZ, Enrique y CRUSELLES GÓMEZ, José M.ª y GRAU ALMERO, Elena y TABANERA GARCÍA, Nuria. Innovación educativa en la Universidad: Historia. Valencia: Universitat de València, 2007. ISBN 978-84-370-6814-5.

Catalá Sanz, Jorge Antonio y Cruselles Gómez, Enrique y Cruselles Gómez, José M.ª y Grau Almero, Elena y Tabanera García, Nuria. Innovación educativa en la Universidad: Historia. Valencia: Universitat de València; 2007. 144 p.