Innovación educativa en la Universidad: Historia

Col·lecció: Educació. Sèrie Informes i Dossiers

ISBN: 978-84-370-6814-5

Matèria: història

Submatèries: teoria de la història i historiografia

Any ed.: 2007

La Universitat de València ha optat decididament per experimentar, fer-se preguntes i veure les conseqüències en tots els sentits (infraestructures, estimació de necessitats, costos, etc.) d'aquesta transformació cap a una universitat més europea i competitiva. Basada en tres pilars fonamentals com són l'assessorament i suport, el finançament i l'avaluació, aquesta obra analitza la innovació educativa en els estudis d'Història i se centra en l'organització de l'ensenyament, els recursos materials, els recursos humans i el procés formatiu.