Innovación educativa en la Universidad: Biología

L. F. Pascual Calaforra, C. García Ferris, F. J. Silva Moreno, J. J. del Ramo Romero

Col·lecció: Educació. Sèrie Informes i Dossiers

ISBN: 978-84-370-7034-6

Matèria: psicologia i ciències de l'educació

Submatèries: història de l'educació

Any ed.: 2009

La Universitat de València, ve desenvolupant des del 2002, un conjunt de projectes d'innovació educativa vinculats a la introducció del crèdits ECTS, i la creació de l'Espai Europeu d'Educació Superior. En aquest context, a la Facultat de Biologia s'ha desenvolupat, des del curs 2003/04, un Projecte d'Innovació Educativa (PIE), que pretén avaluar les necessitats i donar respostes als problemes associats amb el nou estil docent implícit a la docència basada en crèdits ECTS, en la que es passa d'un ensenyament basat en la figura del professor a un altre en el que l'alumne és el protagonista i principal responsable del seu aprenentatge. Un grup de professores de la Facultat de Biologia han participat en aquesta investigació, generant una sèrie d'experiències i resultats, que es posen en coneixement de tota la comunitat universitària a través d'aquest estudi.

Pascual Calaforra, L. [Lluís] (2009). Innovación educativa en la Universidad: Biología. Universitat de València.

Pascual Calaforra, Lluís. Innovación educativa en la Universidad: Biología. Universitat de València, 2009.

PASCUAL CALAFORRA, Lluís. Innovación educativa en la Universidad: Biología. Valencia: Universitat de València, 2009. ISBN 978-84-370-7034-6.

Pascual Calaforra, Lluís. Innovación educativa en la Universidad: Biología. Valencia: Universitat de València; 2009. 360 p.