Product Documents

Joaquín Farinós Dasí, coord.; Joaquín Farinós y Enrique Peiró, eds.

ISBN: 978-84-9133-247-3

Matèria: geografia

Any ed.: 2019

Un dels elements fonamentals per al bon govern del territori i una adequada participació pública és el consens sobre un mínim enteniment comú dels fets i tendències que es produeixen i sobre els quals es pretén actuar. I això resulta especialment necessari en el cas de la Comunitat Valenciana, on ha resultat difícil trobar un punt d'acord bàsic sobre la situació i les vertaderes necessitats, així com sobre els possibles efectes de les decisions adoptades en matèria territorial. El present informe, desenvolupat des de la Càtedra de Cultura Territorial Valenciana, tracta de respondre a aquesta necessitat, mostrant alguns d'aquests fets i tendències, les causes i els efectes. En els nou capítols que l’integren es poden trobar quadres-resum amb els principals arguments, idees i conclusions als quals arriben els autors, i també un important aparell gràfic i cartogràfic, la qual cosa contribueix a dotar-ho d'un caràcter d'Atles Territorial de la Comunitat Valenciana.

Farinós Dasí, J. [Joaquín] & Peiró Sánchez-Manjavacas, E. [Enrique ] (eds.) (2019). Informe sobre la evolución y la situación territorial de la Comunitat Valenciana. Universitat de València.

Farinós Dasí, Joaquín y Peiró Sánchez-Manjavacas, Enrique (eds.). Informe sobre la evolución y la situación territorial de la Comunitat Valenciana. Universitat de València, 2019.

FARINÓS DASÍ, Joaquín y PEIRÓ SÁNCHEZ-MANJAVACAS, Enrique (eds.). Informe sobre la evolución y la situación territorial de la Comunitat Valenciana. Valencia: Universitat de València, 2019. ISBN 978-84-9133-247-3.

Farinós Dasí, Joaquín y Peiró Sánchez-Manjavacas, Enrique (eds.). Informe sobre la evolución y la situación territorial de la Comunitat Valenciana. Valencia: Universitat de València; 2019. 504 p.