Informe de la comunicació a Catalunya 2003-2004

Maria Corominas, Miquel de Moragas, Josep Àngel Guimerà, eds.

Col·lecció: Aldea Global. Documents

ISBN: 978-84-370-6199-3

Matèria: filologia

Submatèries: comunicaciò i traducció

Idioma: català

Coeditor: Universitat Autònoma de Barcelona, Universitat Jaume I, Universitat Pompeu Fabra

Any ed.: 2005

L'anàlisi s'ocupa dels mitjans de comunicació convencionals (premsa, ràdio, televisió i cinema), d'Internet, de quatre indústries culturals d'edició discontínua (editorial, fonogràfica, videogràfica i multimèdia) i de sectors i eixos transversals com ara les telecomunicacions, la publicitat, les polítiques de comunicació, la comunicació local i la llengua.

Una obra construïda amb les aportacions de més d'una trentena d'experts en els diferents àmbits de la comunicació. L'anàlisi s'ocupa dels mitjans de comunicació convencionals (premsa, ràdio, televisió i cinema), d'internet, de quatre indústries culturals d'edició discontínua (editorial, fonogràfica, videogràfica i multimèdia) i de sectors i eixos transversals com les telecomunicacions, la publicitat, les polítiques de comunicació, la comunicació local i la llengua.

Articles nous