Información alimentaria: etiquetado de los alimentos

Anotnio Cilla Tatay, Amparo Alegría Torán

Col·lecció: Educació. Laboratori de Materials, 62

ISBN: 978-84-370-9285-0

Matèria: medicina

Any ed.: 2014

Aquest volum proporciona els continguts que formen part del curs de postgrau de la Universitat de València "Informació Alimentària: Etiquetatge dels aliments i eines en educació nutricional". Els diferents capítols d'aquest llibre aborden, després d'una revisió escarida de la relació alimentació i salut, aspectes bàsics de l'etiquetatge nutricional relatius a objectius del mateix, percepció del consumidor sobre la informació i comprensió de l'etiquetatge dels aliments, legislació, etiquetatge obligatori i nutricional. Atès que parteix del curs és a distància, cada capítol s'ha desenvolupat amb un format de text explicatiu acompanyat d'esquemes que faciliten la comprensió dels continguts, bibliografia i enllaços a documents electrònics per a consultes complementàries i un qüestionari d'avaluació amb les solucions corresponents.

Alegría Tatay, A. [Amparo] & Cilla Tatay, A. [Antonio] (2014). Información alimentaria: etiquetado de los alimentos. Universitat de València.

Alegría Tatay, Amparo y Cilla Tatay, Antonio. Información alimentaria: etiquetado de los alimentos. Universitat de València, 2014.

ALEGRÍA TATAY, Amparo y CILLA TATAY, Antonio. Información alimentaria: etiquetado de los alimentos. Valencia: Universitat de València, 2014. ISBN 978-84-370-9285-0.

Alegría Tatay, Amparo y Cilla Tatay, Antonio. Información alimentaria: etiquetado de los alimentos. Valencia: Universitat de València; 2014. 198 p.