Impuestos cedidos: implicaciones internas y comunitarias

M. Desamparados Mora Llorente

Col·lecció: Propuestas. Serie Monografías

ISBN: 978-84-370-5940-2

Matèria: dret

Coeditor: Editorial Tirant lo Blanch

Any ed.: 2004

La qüestió dels impostos cedits: implicacions internes i comunitàries, en tant que "coresponsabilitat fiscal", ha donat lloc a múltiples debats pluridisciplinars en els últims anys. Això justifica la utilitat del seu estudi jurídic a fi de no desviar el seu desenvolupament dels marges constitucionals. En aquest sentit, ací s'aborda, de manera rigorosa i suggestiva, el tractament de la cessió d'impostos estatals com a solució millor per a aquest desenvolupament, tenint en compte la seua utilitat pràctica i l'adequació al principi constitucional d'autonomia financera de les comunitats autònomes, com a part de la seua autonomia política i expressió de compromisos recíprocs amb vista a la consecució d'objectius no sols interns sinó també supranacionals. L'autora analitza del tema en profunditat des de dos enfocaments que no poden ser exclosos en un tractament actual del tema: l'intern i el comunitari, fent especial insistència en els problemes d'adequació a la normativa comunitària en matèria d'ajudes d'Estat.

Mora Llorente, M. D. [Mª Desamparados] (2004). Impuestos cedidos: implicaciones internas y comunitarias. Universitat de València.

Mora Llorente, Mª Desamparados. Impuestos cedidos: implicaciones internas y comunitarias. Universitat de València, 2004.

MORA LLORENTE, Mª Desamparados. Impuestos cedidos: implicaciones internas y comunitarias. Valencia: Universitat de València, 2004. ISBN 978-84-370-5940-2.

Mora Llorente, Mª Desamparados. Impuestos cedidos: implicaciones internas y comunitarias. Valencia: Universitat de València; 2004. 540 p.