Ilustración y modernidad en Friedrich Schiller en el bicentenario de su muerte

Faustino Oncina Coves, Manuel Ramos Valera, eds.

Col·lecció: Oberta, 130

ISBN: 978-84-370-6545-8

Matèria: filosofia

Coeditor: MuVIM

Any ed.: 2006

E-book disponible en la teua plataforma digital habitual

Schiller pertany al nostre imaginari col·lectiu, en recrear mites i llegendes que ens són molt pròxims. A banda d'aqueixa familiaritat, remou estrats profunds de la nostra identitat europea i de la nostra civilització occidental. Estem davant un autor que va trencar les costures de tots els gèneres literaris i va aconseguir desfer-se del ferri marcatge de les disciplines angostes i dels patriotismes obtusos. Des de la seua càtedra de la Universitat de Jena, va exhortar els seus alumnes a transgredir els límits imposats per l'especialització i la professionalització del saber, a saltar-se les barreres que alcen l'academicisme i la reducció del coneixement a un mer valor de canvi.

Citació

Oncina Coves, F. [Faustino] & Ramos Valera, M. [Manuel] (2006). Ilustración y modernidad en Friedrich Schiller en el bicentenario de su muerte. Universitat de València.

Oncina Coves, Faustino y Ramos Valera, Manuel. Ilustración y modernidad en Friedrich Schiller en el bicentenario de su muerte. Universitat de València, 2006.

ONCINA COVES, Faustino y RAMOS VALERA, Manuel. Ilustración y modernidad en Friedrich Schiller en el bicentenario de su muerte. Valencia: Universitat de València, 2006. ISBN 978-84-370-6545-8.

Oncina Coves, Faustino y Ramos Valera, Manuel. Ilustración y modernidad en Friedrich Schiller en el bicentenario de su muerte. Valencia: Universitat de València; 2006. 260 p.

Copiar al portapapeles