Humanisme i nacionalisme en l'obra de Joan Fuster

Idioma: català

Coeditor: Càtedra Joan Fuster

Any ed.: 2012

Entre els molts escrits inèdits, Josep Iborra ens deixà aquest àgil estudi acadèmic entorn del pensament fusterià, que l'autor coneixia de primera mà, com a estudiós i també pel fet que mantingué una llarga i ininterrompuda relació d'amistat i admiració mútua amb l'assagista valencià. A través de dues parts molt ben articulades («L'escriptor i l'humanista» i «L'intel·lectual i el seu compromís nacional»), Iborra aporta amb aquest llibre que ara es publica per primera vegada una visió molt completa i rigorosa de les diverses etapes destriables en l'extensa obra escrita de Fuster i de la seua repercussió cultural i civil, encara tan viva. Sens dubte, ens trobem davant la millor introducció possible per a qui vulga endinsar-se, amb una guia eficaç i ben fiable, en el treball del gran pensador valencià.

Iborra, J. [Josep] (2012). Humanisme i nacionalisme en l'obra de Joan Fuster. Universitat de València.

Iborra, Josep. Humanisme i nacionalisme en l'obra de Joan Fuster. Universitat de València, 2012.

IBORRA, Josep. Humanisme i nacionalisme en l'obra de Joan Fuster. Valencia: Universitat de València, 2012. ISBN 978-84-370-8878-5.

Iborra, Josep. Humanisme i nacionalisme en l'obra de Joan Fuster. Valencia: Universitat de València; 2012. 390 p.