Homenaje a la profesora Carmen Aranegui Gascó

Saguntum - Extra-19

Ferran Arasa i Gil, Consuelo Mata Parreño, eds.

ISBN: 978-84-9133-061-5

Matèria: història

Submatèries: prehistòria i història antiga

Any ed.: 2017

Format: 21 x 27,5 cm

Aquest volum reuneix els treballs que un grup de deixebles, col·legues i amics de diferents universitats, museus i països ofereixen a la professora Carmen Aranegui Gascó amb motiu de la seua jubilació, com una mostra de reconeixement al seu magisteri i a les seues importants contribucions. D'acord amb les diferents línies de recerca que l'homenatjada ha desenvolupat al llarg de la seua dilatada trajectòria com a investigadora, aquests treballs tracten sobre temes variats com són el patrimoni arqueològic, la historiografia o la metodologia, però sobretot dels dos camps en els quals ha centrat la seua activitat: les cultures ibèrica i romana. Una mirada diversa a l'estudi del passat, com la qual la professora Aranegui ha projectat en les seues nombroses publicacions, sempre impulsada per una insaciable curiositat i un gran rigor científic, que ens impulsa a seguir treballant amb el seu exemple.

Mata Parreño, C. [Consuelo] (2017). Homenaje a la profesora Carmen Aranegui Gascó. Saguntum - Extra-19. Universitat de València.

Mata Parreño, Consuelo. Homenaje a la profesora Carmen Aranegui Gascó. Saguntum - Extra-19. Universitat de València, 2017.

MATA PARREÑO, Consuelo. Homenaje a la profesora Carmen Aranegui Gascó. Saguntum - Extra-19. Valencia: Universitat de València, 2017. ISBN 978-84-9133-061-5.

Mata Parreño, Consuelo. Homenaje a la profesora Carmen Aranegui Gascó. Saguntum - Extra-19. Valencia: Universitat de València; 2017. 292 p.