Hombres de escena, hombres de libro

La literatura teatral italiana del siglo XX

Ferdinando Taviani

Col·lecció: Oberta, 174

ISBN: 978-84-370-7622-5

Matèria: filologia

Submatèries: filologia francesa i italiana

Any ed.: 2010

E-book disponible en la teua plataforma digital habitual

Aquest llibre ofereix una visió del teatre italià del segle XX, els seus millors textos i els seus espectacles. L'autor opera una selecció exigent i l'exposa vinculant-la a una teoria interpretativa global, que li permet plantejar amb originalitat un horitzó articulat del tot el conjunt. El lector trobarà una abundantíssima i rigorosa informació, que comprén gairebé una guia d'autors i obres. En ell consten al costat dels clàssics contemporanis com Pirandello, una revalorització d'excel.lents actors - autors de teatres dialectals com els napolitans Raffaele Viviani i Eduardo De Filippo, així com les grans aportacions italianes del segle a l'estudi i la crítica teatrals. Tot això, emmarcat amb pinzellades d'història cultural, reflexions teòriques i antropològiques i sense descurar les aportacions i la rellevància dels mestres europeus en el panorama italià.

Citació

Taviani, F. [Ferdinando] (2010). Hombres de escena, hombres de libro. La literatura teatral italiana del siglo XX. Universitat de València.

Taviani, Ferdinando. Hombres de escena, hombres de libro. La literatura teatral italiana del siglo XX. Universitat de València, 2010.

TAVIANI, Ferdinando. Hombres de escena, hombres de libro. La literatura teatral italiana del siglo XX. Valencia: Universitat de València, 2010. ISBN 978-84-370-7622-5.

Taviani, Ferdinando. Hombres de escena, hombres de libro. La literatura teatral italiana del siglo XX. Valencia: Universitat de València; 2010. 236 p.

Copiar al portapapeles