History and Culture of English-Speaking Countries

Submatèries: fiologia anglogermànica

Idioma: anglès

Any ed.: 2014

Amb un enfocament d'ensenyament i aprenentatge d'anglès com a segona llengua, aquest manual basat en exercicis, està dissenyat per a l'alumnat i professorat del Grau en Estudis Anglesos. Aquesta variada selecció proporcionarà una visió completa de conjunt d'aquest camp, i ajudarà a l'alumnat a relacionar qüestions històriques, geogràfiques i culturals tractades al llarg de tot el grau.

Aquest manual està dissenyat per als estudiants i els professors d'Estudis Anglesos que desitgen millorar els seus coneixements històrics, geogràfics i culturals, així com el vocabulari i les respectives expressions d'aquestes àrees. Amb un enfocament d'ensenyament i aprenentatge d'anglès com a segona llengua basat en exercicis, aquest volum presenta activitats que permeten als estudiants manejar i reunir informació històrica i cultural des d'una àmplia gamma de materials i perspectives, com a documents històrics, textos literaris i culturals, pel·lícules, fotografies i mapes. Aquesta variada selecció proporcionarà una completa visió de conjunt d'aquest camp i ajudarà a l'alumnat a relacionar qüestions històriques, geogràfiques i culturals essencials amb temes que es tractaran en altres assignatures de caràcter literari o lingüístic al llarg del Grau en Estudis Anglesos.