Product Documents

Submatèries: història contemporània

Any ed.: 1997

Enquadernació: cartoné

Les idees del professor Jover i la seua pràctica de historiador descobriren a diverses generacions d'universitaris una forma nova i renovada de pensar la història. Aquesta manera de concebre la història, capaç d'interpretar el passat i d'ajudar-nos al mateix temps a entendre el present, segueix sent una valuosa herència a la que no podem ni devem renunciar. La selecció de treballs del present volum reivindica, una vegada més, la història i el pensament històric com una clau per interpretar el món que ens envolta.

DISCURSOS PRONUNCIADOS

EN EL ACTO DE INVESTIDURA

Laudatio Académica a cargo del Doctor Marc Baldó

Lectio pronunciada por el Doctor José María Jover

BIOBIBLIOGRAFÍA

ESCRITOS SELECCIONADOS

I Auge y decadencia de España. Trayectoria de una mitología histórica en el pensamiento español.

II Por una historia de la civilización española

III Ramón J. Sender. Biografía y crítica

IV Sobre las relaciones internacionales en la transición al siglo XX

Baldó Lacomba, M. [Marc] & Jover Zamora, J. M. [José M.] (1997). Historia y civilización. Universitat de València.

Baldó Lacomba, Marc y Jover Zamora, José M. Historia y civilización. Universitat de València, 1997.

BALDÓ LACOMBA, Marc y JOVER ZAMORA, José M. Historia y civilización. Valencia: Universitat de València, 1997. ISBN 978-84-370-2692-3.

Baldó Lacomba, Marc y Jover Zamora, José M. Historia y civilización. Valencia: Universitat de València; 1997. 294 p.