Índex del llibre:

Col·lecció: Història, 47

ISBN: 978-84-370-7106-0

Matèria: història

Submatèries: història contemporània, història medieval, història moderna

Any ed.: 2008

J. A. G. Roberts ofereix, en un estil clar i accessible, un relat impecable de la història de Xina tant per a estudiants com per al públic en general, que comprèn tot el marc temporal de la civilització més antiga del món, des de la prehistòria i l'imperi fins a la revolució comunista i el dramàtic auge econòmic de la Xina actual.

J. A. G. Roberts ofereix un relat impecable de la història de Xina tant per a estudiants com per al públic en general. Aquesta llarga i complexa història es presenta en un estil clar i accessible. Historia de China comprén tot el marc temporal de la civilització més antiga del món, des de la prehistòria --comença amb una discussió dels últims descobriments arqueològics i com han alterat la nostra concepció de la història primerenca de Xina-- i l'imperi, fins a la revolució comunista i el dramàtic auge econòmic actual, amb una avaluació crítica del progrés del país sota control comunista. En definitiva, es tracta d'una perspectiva actualitzada i autoritzada del passat de Xina en aquest moment en el qual podria dir-se que està emergint com la gran potència del segle XXI.