Història d'Alzira (2 VOL)

Ester Alba Pagán, Aureliano J. Lairón Plá, coords.

ISBN: 978-84-9133-291-6

Matèria: art, geografia, història

Idioma: català

Any ed.: 2020

Format: 21 x 29,7 cm

Pàgines: 708 + 676

Alzira és un poble mil·lenari. Compta amb una història i un patrimoni rics, fruit dels diferents esdeveniments ocorreguts al llarg del temps en el seu marc territorial i del treball i l’esforç dels seus fills. A través d’aquest volum volem donar a conèixer, de manera amena i alhora rigorosa, els esdeveniments que s’han produït en el nostre territori, així com reflectir convenientment les activitats de tot tipus que han tingut com a protagonistes els habitants d’Alzira. Espai, temps i éssers humans: homes i dones prenen la paraula. La seua història s’ha llaurat durant centúries. La “Història d’Alzira” és una obra oportuna i necessària, un compendi de coneixements que permeten al lector adquirir una visió general i integral de les claus de l’evolució històrica de la capital de La Ribera Alta. Una obra útil, que a partir de la seua edició esdevindrà un referent obligat per a comprendre l’Alzira present.

Alba Pagán, E. [Ester] & Lairón, A. [Aureliano ] (coords.) (2020). Història d'Alzira (2 VOL). Volumen I: Des de la Prehistòria fins l'actualitat. Volumen II: Geografia, art i patrimoni cultural. Universitat de València.

Alba Pagán, Ester y Lairón, Aureliano (coords.). Història d'Alzira (2 VOL). Volumen I: Des de la Prehistòria fins l'actualitat. Volumen II: Geografia, art i patrimoni cultural. Universitat de València, 2020.

ALBA PAGÁN, Ester y LAIRÓN, Aureliano (coords.). Història d'Alzira (2 VOL). Volumen I: Des de la Prehistòria fins l'actualitat. Volumen II: Geografia, art i patrimoni cultural. Valencia: Universitat de València, 2020. ISBN 978-84-9133-291-6.

Alba Pagán, Ester y Lairón, Aureliano (coords.). Història d'Alzira (2 VOL). Volumen I: Des de la Prehistòria fins l'actualitat. Volumen II: Geografia, art i patrimoni cultural. Valencia: Universitat de València; 2020. 708 p.