Product Documents

Hacia una nueva inteligencia territorial en la Comunitat Valenciana

Joaquín Farinós Dasí, dir. y coord.; Enrique Peiró, ed.

ISBN: 978-84-9133-227-5

Matèria: geografia

Any ed.: 2019

Enquadernació: cartoné

Pàgines: 214

A l’àmbit valencià ens trobem en un moment idoni, caracteritzat per un incipient procés de desenvolupament d'un conjunt de plans d'ordenació territorial que tracten d'avançar cap a nous enfocaments de planificació territorial i urbanística, amb un caràcter més equilibrat, social i integral. Aquestes consideracions han guiat el desenvolupament de les diferents activitats que s’han desenvolupat a la Càtedra de Cultura Territorial Valenciana des de la seua creació en 2016. Entre elles, una sèrie de jornades en què s’abordaren qüestions sobre la realitat territorial valenciana de temàtica variada: innovació i xarxes territorials, medi ambient, desenvolupament econòmic, agrari, turisme, processos de formació i assentament industrial, vertebració territorial i sistemes de transport, etc. La present publicació, la primera d'aquest tipus que realitza la Càtedra CTV, recull una selecció de textos amb els arguments i conclusions que es van presentar en les citades jornades.

Citació

AA.VV. (2019). Hacia una nueva inteligencia territorial en la Comunitat Valenciana. Universitat de València.

AA.VV. Hacia una nueva inteligencia territorial en la Comunitat Valenciana. Universitat de València, 2019.

AA.VV. Hacia una nueva inteligencia territorial en la Comunitat Valenciana. Valencia: Universitat de València, 2019. ISBN 978-84-9133-227-5.

AA.VV. Hacia una nueva inteligencia territorial en la Comunitat Valenciana. Valencia: Universitat de València; 2019. 214 p.

Copiar al portapapeles