Product Documents

Coeditor: Càtedra d'Empresa i Humanisme

Any ed.: 2018

Format: 21 x 29,7 cm

Aquest quadern proposa abordar l’estudi d’una tipologia concreta de parcs científics i tecnològics que persegueix l’alineació d’objectius econòmics, socials i mediambientals: els parcs industrials ecològics (PIE). Aquest treball revisarà els fonaments teòrics que en sustenten la delimitació enfront d’altres tipologies, fent un especial esforç en la creació d’un model teòric que incloga els principals factors, antecedents i resultats esperats d’una infraestructura d’aquesta magnitud, així com les variables que condicionen la seua relació. S’hi inclouen els principals models de gestació d’aquest tipus de parc industrial sostenible, recomanacions per als agents imbricats en la promoció, així com els casos de PIE internacionals més paradigmàtics. Finalment, avalua el grau de consecució dels objectius establerts en la formulació i l’establiment dels PIE, sobre la base d’una important revisió de la literatura existent.

Forés Julián, B. [Beatriz] & Puig Denia, A. [Alba] & Fernández Yáñez, J. M. [José María] (2018). Hacia la consolidación de un modelo de parque industrial ecológico: Revisión de los fundamentos teóricos, estrategias de desarrollo y principales casos paradigmáticos. Universitat de València.

Forés Julián, Beatriz y Puig Denia, Alba y Fernández Yáñez, José María. Hacia la consolidación de un modelo de parque industrial ecológico: Revisión de los fundamentos teóricos, estrategias de desarrollo y principales casos paradigmáticos. Universitat de València, 2018.

FORÉS JULIÁN, Beatriz y PUIG DENIA, Alba y FERNÁNDEZ YÁÑEZ, José María. Hacia la consolidación de un modelo de parque industrial ecológico: Revisión de los fundamentos teóricos, estrategias de desarrollo y principales casos paradigmáticos. Valencia: Universitat de València, 2018. ISBN 978-84-9133-164-3.

Forés Julián, Beatriz y Puig Denia, Alba y Fernández Yáñez, José María. Hacia la consolidación de un modelo de parque industrial ecológico: Revisión de los fundamentos teóricos, estrategias de desarrollo y principales casos paradigmáticos. Valencia: Universitat de València; 2018. 56 p.