GUIUM o la ciutat adormida

Toni-Lluís Reyes

Col·lecció: Acadèmia dels Nocturns, 39

ISBN: 978-84-9134-002-7

Matèria: filologia

Submatèries: filologia catalana

Idioma: català

Any ed.: 2017

Amb aquesta obra, Toni-Lluís Reyes ha estat guardonat amb el Premi Micalet de Teatre (2015), convocat per la Societat Coral El Micalet. En Pep i na Marta són els dos encarregats d’un arxiu municipal d’un poble de Mallorca. Un matí quan na Marta arriba a la feina es troba el cos sense vida del seu company. Un suïcidi, diuen. En Jordi és el nou arxiver i serà l’encarregat de fer la feina d’en Pep: catalogar, analitzar i estudiar tota la documentació que arriba de l’arxiu central que va ser expropiada durant la guerra. La feina no li serà gens fàcil perquè hi ha documents que van desapareixent... però gràcies a l’astúcia, insistència i perseverança farà un descobriment que el posarà en conflicte amb la màfia política del moment.

Citació

Reyes i Duran, T. [Toni-Lluís] (2017). GUIUM o la ciutat adormida. Universitat de València.

Reyes i Duran, Toni-Lluís. GUIUM o la ciutat adormida. Universitat de València, 2017.

REYES I DURAN, Toni-Lluís. GUIUM o la ciutat adormida. Valencia: Universitat de València, 2017. ISBN 978-84-9134-002-7.

Reyes i Duran, Toni-Lluís. GUIUM o la ciutat adormida. Valencia: Universitat de València; 2017. 84 p.

Copiar al portapapeles