Índex del llibre:

Guia de finances ètiques, cooperatives i locals de la Comunitat Valenciana

Joan Ramon Sanchis Palacio, coord.

ISBN: 978-84-9133-163-6

Matèria: economia

Idioma: català

Any ed.: 2018

Format: 13,5 x 21 cm.

Pàgines: 156

Aquesta guia és un instrument al servei de l’Administració Pública Valenciana i de la ciutadania en general, que té com a propòsit oferir informació detallada de l’oferta que existeix a la Comunitat Valenciana sobre finances ètiques, cooperatives i locals: quantitat d’entitats financeres ètiques i socials i d’institucions públiques i privades de suport, així com les activitats que desenvolupen i els productes i serveis que ofereixen.

Altres formats:

eBook

Aquesta guia, elaborada per un equip de treball del Departament de Direcció d’Empreses de la Universitat de València, és un instrument al servei de l’Administració Pública Valenciana i de la ciutadania en general, que té com a propòsit oferir informació detallada de l’oferta que existeix a la Comunitat Valenciana sobre finances ètiques, cooperatives i locals: quantitat d’entitats financeres ètiques i socials i d’institucions públiques i privades de suport, així com les activitats que desenvolupen i els productes i serveis que ofereixen. D’aquesta manera, es pretén afavorir els intercanvis i la relació directa entre la societat valenciana i aquestes entitats, i potenciar el consum financer responsable.