Gobernanza territorial en España

Claroscuros de un proceso a partir del estudio de casos

Joan Romero, Joaquín Farinós Dasí, eds.

Col·lecció: Desarrollo Territorial

ISBN: 978-84-370-6542-7

Matèria: geografia

Coeditor: Instituto Interuniversitario de Desarrollo Local

Any ed.: 2006

Format: 15,5 x 23,5 cm.

Aquest llibre analitza exemples de bones i males pràctiques en relació amb el govern del territori. El predomini de les segones evidencia que roman inèdita a Espanya l'agenda de noves formes de govern democràtic i que prevalen la fragmentació i les visions tradicionals de governs. L'agenda pendent a Espanya és tan difícil com apassionant.

Altres formats:

eBook

Aquest llibre recull una gran varietat d'experiències de govern territorial a Espanya. Una xarxa de quaranta-cinc investigadors procedents de catorze universitats espanyoles analitza exemples de bones i males pràctiques en relació amb el govern del territori. El predomini de les segones evidencia fins a quin punt roman inèdita a Espanya l'agenda de noves formes de govern democràtic i fins a quin punt prevalen la fragmentació i les visions tradicionals de governs gerencials, amb la complexitat afegida que ofereix el fet de tractar-se d'un Estat compost i, en conseqüència, molt complex, que requereix el desenvolupament de mecanismes de coordinació i de cooperació entre diferents esferes de govern. A la vista de les experiències ací estudiades, l'agenda pendent a Espanya és tan difícil com apassionant.