Geografía de la crisis económica en España

Juan M. Albertos Puebal, José L. Sánchez Hernández, coords.

ISBN: 978-84-370-9361-1

Matèria: economia, geografia, sociologia i política

Any ed.: 2014

Transcorreguts més de cinc anys des de la fallida de Lehman Brothers el setembre de 2008, són ja nombrosos els treballs científics que, des de diferents disciplines, han tractat l'origen, el desenvolupament i l'impacte de la Gran Recessió, així com les seues implicacions polítiques, estratègiques, econòmiques, socials, culturals o ambientals. No obstant això, almenys per al cas espanyol, es trobava a faltar una visió de conjunt que permetera traçar una geografia de la crisi econòmica que indagara sobre les causes de la molt diferent capacitat de resistència que les regions espanyoles estan demostrant davant l'enfonsament del model de creixement immobiliari-financer. Aquest llibre vol contribuir a aquest debat. I és que la crisi econòmica a Espanya no té idèntics efectes ni en tot el territori ni sobre tota la població.

Albertos, J. M. [Juan M.] & Sánchez Hernández, J. L. [José Luis] (2014). Geografía de la crisis económica en España. Universitat de València.

Albertos, Juan M. y Sánchez Hernández, José Luis. Geografía de la crisis económica en España. Universitat de València, 2014.

ALBERTOS, Juan M. y SÁNCHEZ HERNÁNDEZ, José Luis. Geografía de la crisis económica en España. Valencia: Universitat de València, 2014. ISBN 978-84-370-9361-1.

Albertos, Juan M. y Sánchez Hernández, José Luis. Geografía de la crisis económica en España. Valencia: Universitat de València; 2014. 772 p.