Índex del llibre:

Fundamentos y electrónica de las comunicaciones

Enrique Sanchis Peris, coord.

Col·lecció: Educació. Sèrie Materials, 72

ISBN: 978-84-370-5916-7

Matèria: ciències

Submatèries: informàtica i electrònica

Any ed.: 2004

Aquest llibre té dos objectius. Per una banda, mostrar els fonaments en què es basa el disseny dels sistemes de comunicació i, per l'altra, il·lustrar, amb exemples pràctics, les tècniques bàsiques que s'utilitzen avui dia en la construcció de subsistemes electrònics de comunicacions. El text combina aspectes conceptuals, però amb constants referències pràctiques.

'Fundamentos y electrónica de las comunicaciones' és un llibre destinat a estudiants de totes les especialitats d'Enginyeria Tècnica de Telecomunicació. Endemés, el text és molt útil també per a estudiants d'altres titulacions (Enginyeria Electrònica, Enginyeria de Telecomunicacions, Enginyeria Informàtica, Enginyeria Industrial, Físiques, etc.), així com per a tots aquells professionals que desitgen adquirir uns coneixements bàsics, i alhora pràctics, sobre aquesta matèria. Aquest llibre tracta dues àrees d'interés de l'electrònica de les comunicacions. Per una banda, s'hi aborden els fonaments de la comunicació (anàlisi, modulacions, propagació i transmissió de la senyal); i, per l'altra, els aspectes bàsics de l'electrònica de comunicacions (circuits i subsistemes electrònics discrets i integrats). El text inclou nombrosos exemples pràctics, notes d'aplicació i exercicis proposats i resolts.