Fuentes de información en medio ambiente

Alejandro de la Cueva Martín, Francisca Ginés Huertas

Col·lecció: La Nau Solidària

ISBN: 978-84-370-7731-4

Matèria: ciències, història de la ciència i documentaciò

Submatèries: biologia

Coeditor: Patronat Sud-Nord

Any ed.: 2010

Tots els actors implicats en la presa de decisions d'activitats que afecten al medi ambient s'han d'enfrontar al problema de la localització i accés a les fonts d'informació apropiades. Aquesta obra ofereix una descripció de les fonts d'informació que s'han considerat més útils i bàsiques, convertint-se en un instrument per a poder resoldre qualsevol informació específica.

Tots els actors implicats en la presa de decisions relatives a les activitats que afecten al medi ambient s'han d'enfrontar al problema de la localització i accés a les fonts d'informació apropiades per a estudiar un problema, buscar-li una solució tècnica o conèixer els efectes que una activitat pot tenir sobre la població. Aquests actors són els estudiants, científics i enginyers, tècnics i empresaris, administradors i polítics i els ciutadans en general, i encara que per a tots ells la informació és fonamental, la seua funció i característiques són diferents en cada cas, ja que les seues necessitats informatives són distintes. Aquesta obra ofereix una descripció de les fonts d'informació que s'han considerat més útils i bàsiques perquè qualsevol dels actors esmentats conte amb instruments suficients per a poder resoldre els seus dubtes informatius específics.