Índex del llibre:

Fonts d'informació en ciències de la salut

Alejandro de la Cueva, Rafael Aleixandre i Josep Manuel Rodríguez

Col·lecció: Educació. Sèrie Materials, 48

ISBN: 978-84-370-5145-1

Matèria: història de la ciència i documentaciò

Idioma: català

Any ed.: 2002

Sovint els professionals desconeixen l'existència de fonts d'informació d'interès per a la seua activitat o no empren correctament els recursos a l'abast. Amb un domini de les eines adequades, els usuaris poden obtenir un gran rendiment a partir del coneixement de l'estructura de les fonts i de tots els recursos que aquestes poden proporcionar. Aquesta obra, que combina la descripció teòrica sistemàtica de les distintes fonts d'informació en ciències de la salut amb l'aproximació pràctica, resulta de gran utilitat per instruir els estudiants en la localització, el maneig i la recuperació de les principals fonts d'informació i per orientar els docents en aquest complex àmbit de recerca.