Fonaments de la comunicació

Ángel López García, Manuel Prunyonosa Tomás, eds.

Col·lecció: Educació. Sèrie Materials, 42

ISBN: 978-84-370-4946-5

Matèria: filologia

Submatèries: comunicaciò i traducció

Idioma: català

Any ed.: 2001

Són molts els estudiants que s'inicien en les Ciències de la Informació dins d'alguna de les tres branques de la carrera: Periodisme, Comunicació Audiovisual i Publicitat. A partir dels coneixements bàsics, aquest llibre fa un repàs de les nocions més conegudes pels estudiants vinculades al camp de la comunicació (Gramàtica del text, Física, Lingüística, Sociologia ...) per aprofundir posteriorment en els nous conceptes comunicatius. Aquest manual esdevé una eina bàsica de gran utilitat per la formació teòrica dels futurs comunicòlegs.

López García, . [Ángel] & Prunyonosa Tomás, M. [Manuel] (2001). Fonaments de la comunicació. Universitat de València.

López García, Ángel y Prunyonosa Tomás, Manuel. Fonaments de la comunicació. Universitat de València, 2001.

LÓPEZ GARCÍA, Ángel y PRUNYONOSA TOMÁS, Manuel. Fonaments de la comunicació. Valencia: Universitat de València, 2001. ISBN 978-84-370-4946-5.

López García, Ángel y Prunyonosa Tomás, Manuel. Fonaments de la comunicació. Valencia: Universitat de València; 2001. 346 p.