Product Documents

Fonaments de bioquímica (5a ed.)

Juli Peretó, Ramon Sendra, Mercè Pamblanco, Carme Bañó

Col·lecció: Educació. Sèrie Materials, 15

ISBN: 978-84-370-6268-6

Matèria: ciències

Submatèries: biologia, química

Idioma: català

Any ed.: 2005

Enquadernació: rústica

Format: 16 x 24 cm.

Pàgines: 376 pp.

24,00 €

E-book disponible en la teua plataforma digital habitual

Sinopsi

Detalles

La bioquímica és una forma d'estudi de la biologia, aquella que tracta de revelar els secrets moleculars de la vida. Els conceptes bioquímics bàsics són fonamentals per a estudiants tan diversos com els de biologia, medicina, química, farmàcia o enginyeria agrònoma. Aquest llibre s'ha confeccionat pensant en la seua utilitat per a un curs d'introducció a la bioquímica dins dels nous plans d'estudis. S'hi estudia la relació estructura-funció en biomacromolècules, la bioenergètica i el metabolisme intermediari i finalitza amb exemples de comunicació entre cèl·lules, integració metabòlica o patologia molecular que ajuden a relacionar les idees i els conceptes exposats.

Citació

Bañó, C. [Carme] & Pamblanco, M. [Mercè] & Peretó, J. [Juli] & Sendra, R. [Ramon] (2005). Fonaments de bioquímica (5a ed.). Universitat de València.

Bañó, Carme y Pamblanco, Mercè y Peretó, Juli y Sendra, Ramon. Fonaments de bioquímica (5a ed.). Universitat de València, 2005.

BAñó, Carme y PAMBLANCO, Mercè y PERETó, Juli y SENDRA, Ramon. Fonaments de bioquímica (5a ed.). Valencia: Universitat de València, 2005. ISBN 978-84-370-6268-6.

Bañó, Carme y Pamblanco, Mercè y Peretó, Juli y Sendra, Ramon. Fonaments de bioquímica (5a ed.). Valencia: Universitat de València; 2005. 376 p.

Copiar al portapapeles