Índex del llibre:

Física nuclear y de partículas, 3a ed.

Antonio Ferrer Soria

Col·lecció: Educació. Sèrie Materials, 62

ISBN: 978-84-370-9645-2

Matèria: ciències

Submatèries: física

Any ed.: 2015

Altres formats:

eBook

Tercera edició de 'Física nuclear y de partículas', un llibre de text que aborda amb rigor i claredat temes importants posats al dia, tals com els coneixements sobre nuclis, la varietat de desintegracions i reaccions nuclears i les seues aplicacions, i l'estudi dels constituents més elementals de la matèria: quarks i leptons. El seu contingut es dirigeix als estudiants de físiques, d'enginyeries i d'altres titulacions afins. No obstant això, científics i tecnòlegs trobaran així mateix capítols d'interès relatius a la radiació nuclear, una descripció dels acceleradors i detectors de partícules, els mètodes d'anàlisis de dades i els fonaments i aplicacions de les reaccions de fissió i fusió nuclear.