Fernando Moreno Barberá: un arquitecto para la universidad

Aneta Vasileva Ivanova, coord.

ISBN: 978-84-370-9725-1

Any ed.: 2015

Format: 21 x 29,5 cm.

E-book disponible en la teua plataforma digital habitual

El volum recull una sèrie d'articles que reflexionen sobre l'arquitectura universitària de Fernando Moreno Barberá, en el seu context històric, polític i soci-cultural. S'analitzen les transformacions en els paradigmes de l'arquitectura i les arts plàstiques, en l'època dels anys cinquanta i seixanta, coetània a l'arquitectura acadèmica de Moreno Barberá i els antecedents i els models de l'arquitectura racional i moderna. S'indaga en vessants poc conegudes de l'arquitecte, com la restauració de monuments per a l'explotació turística o la fortuna crítica dels seus projectes frustrats. Per a comprendre millor la recepció de l'arquitectura racional per part dels seus usuaris reals, es detenen també en l'antiga Universitat Laboral de Xest, avui Complex Educatiu de Xest, una fita semi-oblidada de l'arquitecte.

Citació

Vasileva Ivanova, A. [Aneta] (2015). Fernando Moreno Barberá: un arquitecto para la universidad. Universitat de València.

Vasileva Ivanova, Aneta. Fernando Moreno Barberá: un arquitecto para la universidad. Universitat de València, 2015.

VASILEVA IVANOVA, Aneta. Fernando Moreno Barberá: un arquitecto para la universidad. Valencia: Universitat de València, 2015. ISBN 978-84-370-9725-1.

Vasileva Ivanova, Aneta. Fernando Moreno Barberá: un arquitecto para la universidad. Valencia: Universitat de València; 2015. 122 p.

Copiar al portapapeles