Feminismo e ilustración. Un seminario fundacional

Marta Madruga Bajo

Col·lecció: Feminismos

ISBN: 978-84-9134-591-6

Matèria: estudis feministes

Coeditor: Ediciones Cátedra

Any ed.: 2020

Per a comprendre en profunditat el pensament i la praxi feministes al nostre país, és indispensable conèixer l’origen i el desenvolupament del Seminari Permanent “Feminisme i Il·lustració”, creat per la filòsofa Celia Amorós a la Universitat Complutense de Madrid a la fi dels anys vuitanta del segle XX. L’intens treball de revisió de la Modernitat dut a terme per Amorós i les investigadores que hi col·laboraven ha permès formular un projecte feminista d’emancipació i de transformació social consolidat en la demanda de la universalització real de la igualtat i l’autonomia promeses per la Il·lustració. Inscrivint aquest Seminari en la història del feminisme, aquest llibre fa una necessària tasca de genealogia que reconeix l’herència i la projecció d’aquest grup fundacional tan important en els estudis feministes en llengua castellana.

Madruga Bajo, M. [Marta] (2020). Feminismo e ilustración. Un seminario fundacional. Universitat de València.

Madruga Bajo, Marta. Feminismo e ilustración. Un seminario fundacional. Universitat de València, 2020.

MADRUGA BAJO, Marta. Feminismo e ilustración. Un seminario fundacional. Valencia: Universitat de València, 2020. ISBN 978-84-9134-591-6.

Madruga Bajo, Marta. Feminismo e ilustración. Un seminario fundacional. Valencia: Universitat de València; 2020. 480 p.