Facultades y Grados (2 vol.)

X Congreso Internacional de Historia de las Universidades Hispánicas (Valencia, Noviembre 2007)

AA. DD.

Pròl. Mariano Peset

Col·lecció: Cinc Segles

ISBN: 978-84-370-7930-1

Matèria: història

Any ed.: 2010

Enquadernació: cartoné

Pàgines: 1.016 pp.

Al llarg de trenta anys un grup d'historiadors de diverses universitat han treballat junts i celebrats congressos per intercanviar idees i estudis sobre la història de les universitats hispàniques. En aquesta obra, que consta de dos volums, es recullen les actes del «X Congreso Internacional de Historia de las Universidades Hispánicas».