Eugene O'Neill and American Society

Idioma: anglès

Any ed.: 2011

Altres formats:

En el seu dotzè llibre, Yvonne Shafer se centra una vegada més en Eugene O'Neill. El seu llibre anterior, "Performing O'Neill", presentava informació fascinant sobre els actors (James Earl Jones, Jason Robards, etc.) que van crear els seus papers. "Eugene O'Neill and American Society" s'aparta de l'anàlisi biogràfica familiar de les obres cap a aspectes com la seua actitud antibèl·lica, la seua interacció amb els afroamericans, el seu sorprenent amor pels musicals i la seua caracterització de dona. Shafer que ha participat al món del teatre com a actriu, directora, crítica i erudita, ha impartit classes i conferències en llocs com Xina, Noruega i Bèlgica. La seua representació d'Eugene O'Neil On Stage ha delectat al públic d'Alemanya, Estats Units i la Universitat de València entre altres llocs d'Espanya.