Ética a Nicómaco. Libros I, VI y X

ISBN: 978-84-370-1715-0

Matèria: filosofia

Any ed.: 1994

"I és que l'intel·lecte, per ell sol, no posa res en moviment; ho fa quan és a causa de quelcom i d'ordre pràctic [...]. Raó per la qual la intenció és o bé intel·ligència amb propòsit o bé propòsit amb intel.ligència, i aquest mateix principi té l'home." (Aristòtil)

Araujo, M. [María] & Aristóteles & Feliu Castelló, S. [Salvador] & Marías, J. [Julián] (1994). Ética a Nicómaco. Libros I, VI y X. Universitat de València.

Araujo, María y Aristóteles y Feliu Castelló, Salvador y Marías, Julián. Ética a Nicómaco. Libros I, VI y X. Universitat de València, 1994.

ARAUJO, María y ARISTÓTELES y FELIU CASTELLÓ, Salvador y MARÍAS, Julián. Ética a Nicómaco. Libros I, VI y X. Valencia: Universitat de València, 1994. ISBN 978-84-370-1715-0.

Araujo, María y Aristóteles y Feliu Castelló, Salvador y Marías, Julián. Ética a Nicómaco. Libros I, VI y X. Valencia: Universitat de València; 1994. 90 p.