Estudios de lingüística clínica. Aplicaciones clínicas

Beatriz Gallardo Paúls, Verónica Moreno Campos, eds.

ISBN: 978-84-370-7692-8

Matèria: filologia

Submatèries: general

Any ed.: 2010

Amb edició a càrrec de Beatriz Gallardo Paúls i Verónica Moreno Campos, aquesta publicació ha estat realitzada en el marc dels projectes d'investigació Protocol d'anàlisi pragmasintàctic en afàsies. Un estudi de corpus oral i Coherència, cohesió i pragmàtica textual en situacions de dèficit lingüístic, ambdós del Ministeri de Ciència i Innovació. Els textos d'aquesta publicació han superat un procés d'avaluació extern per parells. El comitè científic d'aquest volum està format per Eliseo Díez-Itza (Univ. Oviedo). Milagros Fernández Pérez (Univ. Santiago de Compostela). Joaquín García-Medall (Univ. Valladolid). Carlos Hernández Sacristán (Univ. València). Sonia Madrid Cánovas (Univ. Murcia). Victòria Marrero (UNED). Mª Isabel Vilariño Vilariño (Univ. Dóna Coruña).

Gallardo Paúls, B. [Beatriz] & Moreno Campos, V. [Verónica] & Moreno Campos, V. [Verónica] (2010). Estudios de lingüística clínica. Aplicaciones clínicas. Universitat de València.

Gallardo Paúls, Beatriz y Moreno Campos, Verónica y Moreno Campos, Verónica. Estudios de lingüística clínica. Aplicaciones clínicas. Universitat de València, 2010.

GALLARDO PAÚLS, Beatriz y MORENO CAMPOS, Verónica y MORENO CAMPOS, Verónica. Estudios de lingüística clínica. Aplicaciones clínicas. Valencia: Universitat de València, 2010. ISBN 978-84-370-7692-8.

Gallardo Paúls, Beatriz y Moreno Campos, Verónica y Moreno Campos, Verónica. Estudios de lingüística clínica. Aplicaciones clínicas. Valencia: Universitat de València; 2010. 240 p.