Estudiantes y grados de cursos en la Universidad de Valencia (1650-1707)

Amparo Felipo Orts, Francisca Miralles, Francisco Javier Peris

Col·lecció: Cinc Segles

ISBN: 978-84-370-9103-7

Matèria: història

Any ed.: 2013

Aquest estudi naix amb la doble aspiració de contribuir al millor coneixement de la història de la Universitat de València i de culminar el projecte d'estudiar els seus graduats durant l'època foral mitjançant l'anàlisi de l'etapa compresa entre 1650 i 1707. Per açò, arreplega en forma de catàleg la relació de graduats per les diferents facultats durant aqueix període.

Altres formats:

eBook

Amb la doble aspiració de contribuir al millor coneixement de la història de la Universitat de València i de culminar el projecte d'estudiar els seus graduats durant l'època foral analitzant l'etapa compresa entre 1650 i 1707, sorgeix aquest estudi. És per això que indaga sobre la normativa de col·lació de graus, els equips d'examinadors, el torn de priorat, les propines o els drets d'examen, entre altres. Els graduats, com a exponent de la projecció social del Estudi, constitueixen un altre apartat. Així mateix, s'arreplega en forma de catàleg- que anota el nom del graduat, la data de graduació, la procedència geogràfica, el padrí que ho va presentar i els examinadors que van intervenir en l'acte de col.lació- la relació de graduats per les diferents facultats durant el període considerat.